Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem wina po stronie urzędników. Jest jakiś plan zagospodarowania i według niego się buduje. Jeśli wydano pozwolenie na budowę toru to powinno być ustalone, że nie mogą wokoło niego powstawać budynki mieszkalne jak widać to na zdjęciu. PZM dla ukręcenia łba sprawie protestów sprzedał działkę, a nowy właściciel wybuduje bloki i problem z głowy. Taka sama taktyka jest stosowana w stosunku do lotniska na warszawskim Bemowie: protesty, skargi na hałas. Gdyby to było w innym kraju jakiś prawnik pociągnąłby do odpowiedzialności jakiegoś urzędnika lub urząd i skończyłoby się kolosalnym odszkodowaniem które wystarczyłoby na tor w innym miejscu, a ewentualnych skarżących zapytałby uprzejmie czy kiedy kupowali mieszkanie tor istniał. A skoro istniał to czy mieli świadomość że może się to wiązać z hałasem. Tak czy tak tor był pierwszy więc albo się protestanci uspokajają albo wyprowadzają. E ewentualne działania poza prawem będą odpowiednio ścigane i karane.
OdpowiedzPodobne jajca maja nna torze Poznan, kretyni urzedasy wydali pozwolenia n abudowe w Przezmierowie blisko toru i teraz walka trwa, mierzenie glosnosci przy kazdej imprezie, Speed Daye nie moga byc organizowane w weekendy bo baranom co sie pod torem pobudowali za glosno jest itd.
OdpowiedzSłusznie. Popieram.
Odpowiedz